بهترین راه گرفتن اقامت استرالیا

بهترین راه گرفتن اقامت استرالیا در سال 2021 چیست؟ در واقع، بهترین راه گرفتن اقامت استرالیا برای هر کیس و هر پرونده می تواند متفاوت باشد و این به این معنی است که قرار نیست یک روش برای همه موثر باشد، در نتیجه تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین مسیر اقامت استرالیا را پیدا کنید.

  • چرا اقامت استرالیا؟

در ابتدا باید کمی در ارتباط با این که چرا باید اقامت استرالیا را انتخاب کرد توضیح می دهیم. مسلما بسیاری از دوستان در تلاش هستند که اقامت چند کشور را در دنیا دریافت کنند که یکی از آنها استرالیا می باشد و از همه مهم تر شما برای دریافت اقامت این کشور مسیرهای زیادی را پیش روی خود دارید و همچنین شانس بالایی برای در یافت اقامت استرالیا دارید. در صورتی که بسیاری از کشورهای جهان به این شکل نمی باشد و شما محدودیت های بسیاری در اخذ اقامت آنها دارید. ما در مورد کشوری صحبت می کنیم که در مجموع کمترین نرخ بیکاری و بالاترین دستمزد را دارد، کمترین سود بانکی را دریافت می کند و دارای بهترین سیستم آموزشی و دانشگاهی است. حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران خارجی دارد و بهترین خدمات را به سالمندان و مردم جامه می دهد و همچنین کشوری که بالاترین سطح زندگی را در آن مشاهده می کنید. استرالیا شاید در این مورد ذکر شده اولین در جهان نباشد، ولی در مجموع و به طور میانگین در بالاترین سطح قرار دارد و می توان گفت جزء 5 کشور جهان می باشد. این موارد در کنار هم باعث شده است تا بسیاری در فکر اخذ اقامت استرالیا باشند مسلما برای آن هم راه های بسیاری وجود دارد.

  • روش ها اخذ اقامت استرالیا

روش های اخذ اقامت استرالیا به چه صورتی می باشد؟ همه چیز به شرایط خود شما بستگی دارد؛ برای مثال فردی با سنی بیشتر از 45 سال نمی تواند از طریق کار اقدام کند و اقامت استرالیا از طریق کار را باید تقریبا فراموش کنند و به دنبال راه های دیگری باشند و موارد دیگر به طور کلی شما براساس شرایط خود و همچنین مشورت هایی که از یک وکیل رسمی مهاجرت استرالیا دریافت می کنید، می توانید برای یک روش مناسب اقدام کنید و کشور استرالیا با ویزاهای متنوع خود دست شما را باز گذاشته است و در برخی موارد مشاهده می کنیم که یک متقاضی استرالیا توانایی و شانس این را دارد که از سه مسیر متفاوت هم اقدام کن و برای هر مسیر هم شانس بالایی دارد. بهترین راه گرفتن اقامت استرالیا برای هر فرد متفاوت می باشد که به شما در این مقاله خواهیم گفت که کدام مناسب تر است. اقامت استرالیا از طریق کار و یا اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری یا این که اقامت استرالیا از طریق ازدواج و یا ویزای والدین.

اقامت استرالیا از طریق ویزای Talent

ویزای تلنت استرالیا یکی از بهترین راه گرفتن اقامت استرالیا همین روش می باشد. اما همان طور که از نام این ویزا مشخص است اولویت اصلی بر توانایی های علمی شما می باشد. اگر شما هم مقالات علمی در مجلات معتبر دارید مانند ISI می توانید به این روش و مسیر فکر کنید، چرا که بدون مشکل اقامت دائم استرالیا را به صورت مستقیم دریافت می کنید. افرادی که برای این مسیر اقدام می کنند معمولا برای ویزای کار نیز شانس بالایی دارند ولی این مسیر برای آنها بهترین راه گرفتن اقامت استرالیا می باشد.

  • اقامت استرالیا از طریق ویزای کار

می توانید با اطمینان بگوییم که این مسیر برای اکثر متقاضیان بهترین راه گرفتن اقامت استرالیا می باشد، چرا که براساس آمارهای منتشر شده بیش از 60% مهاجرانی که وارد استرالیا می شوند از همین مسیر اقدام کرده اند که بیانگر این موضوع است که به چه میزانی این مسیر مهم می باشد و هرساله بسیاری از سراسر دنیا با این ویزا اقامت استرالیا را دریافت می کنند. شما باید بدانید که برای این مسیر چه مواردی می تواند شانس شما را افزایش دهد، مانند سن شما که باید کمتر از 45 سال باشد که بهترین بازه بین 30 تا 40 می باشد و یا سطح زبان که در شرایط فعلی باید PTE65 را داشته باشید، تا امتیاز دریافت کنید. کمتر از این نمره شرایط شما را سخت می کند و همچنین مدرک تحصیلی به همراه سابقه کار مرتبط برای شما نیاز می باشد. ولی در نهایت افرادی که از این روش اقامت استرالیا را دریافت می کنند یا به صورت موقت وارد استرالیا می شوند و یا به صورت دائم که در نهایت همان اقامت موقت نیز به دائم تبدیل می شود. توجه کنید که اقامت موقت استرالیا از طریق کار برای بسیاری از دوستان یک موفقیت می باشد چرا که می دانند در نهایت می توانند اقامت خود را به دائم تبدیل کنند.

  • اقامت استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری

اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری برای بسیاری می تواند بهترین راه گرفتن اقامت استرالیا باشد. به افرادی که شرایط ویزاهای کار یا تلنت را داشته باشند هرگز ویزای سرمایه گذاری پیشنهاد نمی شود. اما این مسیر مناسب چه افرادی می باشد؟ این مسیر برای شما که یک کارآفرین هستید قصد سرمایه گذاری کم ریسک در یک کشور مدرن را دارید و یا به دلیل از دست دادن شرایط سنی در ویزاهای کاری نمیتوانید برای آن مسیر اقدام کنید، بسیار مناسب است. معمولا افرادی که برای این ویزا اقدام می کنند قصد این را دارند تا با این روش وارد استرالیا شده تا در آنجا علاوه بر ایجاد یک کسب وکار موفق بستری را برای تحصیل رایگان فرزندان خود در بهترین مدارس ایجاد کنند.

  • اقامت استرالیا از طریق تحصیل

بسیاری از متقاضیان هر ساله از طریق ویزای تحصیلی وارد استرالیا می شوند. هرچند که بعد از پایان تحصیل به کشور خود باز می گردند و از طریق یک ویزای دیگر مانند کاری اقدام می کنند و به استرالیا بازمی گردند. این روش می تواند برای یک نوجوان 20 ساله بهترین راه گرفتن اقامت استرالیا باشد چرا که این فرد نه شانس ویزای کار را دارد و نه ویزای سرمایه گذاری، از این رو تنها راه اخذ اقامت این کشور همین مسیر می باشد.

  • اقامت استرالیا از طریق ازدواج

این مسیر شرایط خاص خود را می طلبد و افرادی که شرایط لازم آن را داشته باشند، حتما باید از طریق آن اقدام کنند. ویزای ازدواج استرالیا برای افرادی است که همسرشان شهروند مقیم استرالیا و یا دارای اقامت دائم استرالیا است و قصد مهاجرت به استرالیا را از این طریق دارند. اگر شما هم این شرایط را دارید به شما تبریک می گوییم چرا که شانس بزرگی را برای بدست آوردن اقامت استرالیا را دارید.

  • اقامت استرالیا از طریق والدین

اگر بیش از نیمی از فرزندان شما ساکن استرالیا و دارای اقامت دائم این کشور هستند، شما به عنوان والدین فرزندان خود شانس بالایی را برای دریافت اقامت این کشور دارید و در نتیجه شما به عنوان والدین می توانید وارد این کشور شوید اما این روش به دلیل طولانی بودن پروسه از محبوبیت کمی برخوردار است.